این زمان را به دیالیز برای کلیه بیماران بیماری است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 میکرو چینی Osmotherapyدیالیز رایج ترین راه برای درمان بیماری های کلیوی است. معمولا بیمار مبتلا به بیماری پیشرفته کلیه نیاز به آن را. اگر شما مطابقت برخی از راهنمایی های زیر، این زمان را به دیالیز است.

برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه، زمانی که CCR (نرخ کلیرانس کراتینین) را به دوز 10ml / دقیقه آنها باید دیالیز کنند. اگر آنها رنج می برند به دیابت در همان زمان، آنها باید آن را قبل از آن را. در زیر برخی از شاخص های دیگر:

1. nitrogen≥28.6mmol اوره خون / L

2. سرم creatinine≥707.2umol / L

3. Hyperpotassemia، مول potassium≥6.5 خون / L

اسیدوز 4.metabolic،

مول CO2CP≤16.74 / L

5. با احتباس آب آشکار (مانند ادم، افزایش فشار خون و نارسایی احتقانی قلب)

6. با علائم واضح ارومیه، از جمله بی اشتهایی، تهوع و استفراغ

بالا برخی از راهنمایی در مورد زمانی که باید بیمار به بیماری کلیوی را دیالیز، به امید آنها می توانند به شما کمک کند را به یک تصمیم درست به موقع می باشد.

در واقع، طب میکرو چینی Osmotherapy نیز می تواند یکی از درمان بیماری کلیه است. علاوه بر این، می تواند مشکل کلیه از ریشه خود را بدون صدمه زدن به کلیه ها را حل کند. با کمک این روش درمانی، افراد مبتلا به آسیب خفیف کلیوی می تواند بهبودی از آن را دریافت. برای افراد مبتلا به آسیب کلیوی متوسط​​، آنها نیمی از فرصت آن را اصلاح کند. برای افراد مبتلا به آسیب های جدی کلیه، آن سخت است برای بهبود یافتن از آن است، اما آنها هنوز هم می تواند با این بیماری برای مدت طولانی زندگی می کنند. اگر شما علاقه مند در این therpapy هستند، شما خوش آمدید به ترک پیام ها به ما هستند.

اگر شما هنوز هم پرسش دیگر در مورد بیماری کلیه دارند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، لطفا تردید نکنید برای تماس با دکتر آنلاین ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: کلیه درمان بیماری دیالیز ESRD ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: